U blijft welkom bij Ekris.

Ook tijdens de lockdown bent u van harte welkom bij Ekris BMW. Hieronder leest u meer over de mogelijkheden.

 

✔️ Onze werkplaatsen zijn geopend voor reparatie en onderhoud aan uw BMW.

✔️ Wij openen onze online showrooms met verschillende extra services.

 

Meer informatie over de mogelijkheden leest u op deze pagina. Heeft u nog vragen dan staat de Ekris Helpdesk voor u klaar.

Service en onderhoud.

Onze werkplaatsen blijven de komende periode geopend. U kunt dus het gewenste onderhoud aan uw BMW 'gewoon' bij ons laten uitvoeren ook als u deze al gepland heeft. Of het nu gaat om onderhoud, APK keuring of het wisselen van uw zomerwielen naar winterwielen, wij staan voor u klaar. Daarnaast bieden wij de volgende extra dienstverlening.

 

✔️ Haal- en brengservice van uw BMW.

✔️ Mogelijkheid tot wachten in onze wachtruimte.

Wielwissel BMW

BMW X5 M achterkant blauw

Online showroom.

Gedurende de lockdown openen wij onze online showroom voor de zoektocht naar een nieuwe of gebruikte BMW. Hierbij bieden wij onderstaande extra services aan. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Onze verkoopadviseurs staan voor u klaar om u vragen te beantwoorden.

 

✔️ Presentatie van de auto aan huis.

✔️ Proefrit aan huis.

✔️ Aflevering aan huis. 

 

Ekris Webshop.

Afspraak maken? Niet nodig! De deur uit om te bestellen? Niet nodig! Onze BMW Webshop is 24/7 voor u geopend en tijdelijk hebben wij enkele zeer interessante aanbiedingen. Nieuwsgierig geworden? Bekijk ons aanbod en bestel direct vanaf de bank uw favoriete producten of onderdelen.

 

 

 

Webshop screenshot

Ekris Helpdesk.

Heeft u naar aanleiding van de nieuwe maatregelen vragen over het onderhoud aan uw BMW of wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor een nieuwe of gebruikte BMW? Stel uw vraag aan de Ekris Helpdesk. De Ekris Helpdesk is er om u antwoord te geven op al uw vragen! U kunt de helpdesk raadplegen voor onder meer:

 

✅ Beschikbaarheid van BMW modellen.

✅ Informatie over proefritaanvragen.

✅ Offerteaanvragen en inruilvoorstellen.

✅ Informatie en advies over financiële dienstverlening (Private Lease, Financiering, Operational Lease etc.) 

✅ Aflevering van uw BMW.

✅ Uw geplande werkplaatsafspraak.

✅ Haal- en brengservice.

✅ APK en Onderhoud vragen.

 

Heeft u een vraag die u graag aan onze Ekris Helpdesk wilt stellen? Bekijk dan hieronder de manieren waarop u de Ekris Helpdesk kunt bereiken.

Contactmogelijkheden.

Telefoon/mail.

Uw vraag direct stellen aan één van onze vestigingen? Dat kan telefonisch of per mail tijdens de reguliere openingstijden. Bekijk de contactgegevens van onze vestigingen en neem direct contact op. 

Bekijk vestigingen

WhatsApp.

Al onze Ekris BMW vestigingen zijn bereikbaar via WhatsApp op het vaste nummer voor vragen over onderhoud, APK of een nieuwe of gebruikte BMW. Bekijk onze vestigingspagina's en neem direct via WhatsApp of Web WhatsApp contact op met een van onze werknemers.

Ontdek meer

Social Media.

Ook via onze Social Media kanalen kunt u uw vraag ons stellen. Stuur ons een privébericht en wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoord geven op uw vraag. 


Social Media kanalen

Videobellen.

Wilt u graag meer informatie over een nieuwe of gebruikte BMW? Onze verkoopadviseurs nemen u graag op afspraak mee voor een digitale informatieronde rondom de BMW van uw dromen middels WhatsApp videobellen of Facetime. 

Plan videobelafspraak

Algemene voorzorgsmaatregelen.

Update 15 december 2020

Onze voorzorgsmaatregelen.
MINI
Ekris MINI

Ekris MINI

Ontdek alles over MINI.