U blijft welkom bij Ekris.

In de showroom en werkplaats maar ook online.


Wij kunnen u nog steeds welkom heten bij Ekris. Onze Ekris-vestigingen zijn allemaal geopend volgens de reguliere openingstijden. Uiteraard doen wij er met ons team alles aan om bij te dragen aan de inperking van het Corona virus. Daarvoor hebben wij samen met onze importeur een beleid opgesteld om onze activiteiten veilig voor u en voor ons te kunnen uitvoeren. Daarbij volgen we vanzelfsprekend de richtlijnen van het RIVM nauwkeurig op.

Kom je liever niet naar de showroom? Dat begrijpen we. Wij helpen je online verder.

 

 

 

Onze contactmogelijkheden

Contact

Gelukkig zijn er veel manieren om met ons in contact te komen ook als u liever niet fysiek de vestiging bezoekt. U kunt gebruik maken van e-mail, WhatsApp, telefoon, Facebook en Instagram.


Videobellen
Heeft u interesse in een BMW of MINI model en blijft u liever thuis? Neem dan contact op met de betreffende vestiging en plan uw afspraak om te videobellen met één van onze verkoopadviseurs. Zo kunt u toch persoonlijk contact hebben waarbij onze verkoopadviseur de auto uitgebreid aan u laat zien. Wilt u een videobelafspraak maken klik dan hier om een aanvraag in te dienen.


Proefritten 
Wilt u een proefrit maken, dan bent u van harte welkom bij één van onze vestigingen. Aanvullend bieden wij de mogelijkheid om de gewenste auto bij u thuis te ervaren middels een proefrit. Daarbij brengen wij de auto bij u thuis en nemen wij uiteraard wel bepaalde veiligheidsmaatregelen in acht, zie daarvoor onze veelgestelde vragen.

 

Aflevering aan huis
Staat de aflevering van uw nieuwe of gebruikte BMW of MINI gepland bij een van onze vestigingen maar komt u liever niet naar ons toe? Neem dan tijdig contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden voor het afleveren op locatie. Uiteraard treffen wij ook hierbij de voorzorgsmaatregelen.

Ekris Thuis Service.

Voorzorgsmaatregelen.

Algemene voorzorgsmaatregelen.

Laatste update: 25 maart 2020

 

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u
  • Wij ontvangen u graag maar houd u hierbij rekening met een maximum van 2 personen
  • Wij houden gepaste afstand (min. 1,5 mtr afstand) als wij met u in gesprek zijn
  • U kunt bij ons digitaal betalen (pinpas of telefoon), wij accepteren tijdelijk geen contact geld
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handenwassen op
  • Wij beschikken over zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik
  • Wij voeren extra schoonmaakcontroles uit in de "high touch" gebieden, zoals balies, wachtruimtes etc.
  • In het geval van ziekte verschijnselen kunnen we u en onze medewerkers helaas geen toegang geven tot de vestiging

Veelgestelde vragen verkoop.

Hoe gaan wij om met proefritten?
Hoe gaan wij om met het taxeren van auto's?
Hoe gaan wij om met geplande afleveringen?
Mijn nieuwe BMW of MINI wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?
Mijn nieuwe BMW of MINI wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
Komt mijn bestelde BMW of MINI op de afgesproken tijd?

Veelgestelde vragen service.

Welke voorzorgsmaatregelen nemen wij in en om de werkplaats?
Mijn BMW of MINI moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?
Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?
Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn BMW of MINI, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?
MINI

Ekris MINI

Ontdek alles over MINI.