Nieuwsitem

Maatregelen voor uw en onze gezondheid.

Ekris wil er alles aan doen om bij te dragen aan de inperking van het Corona virus. In samenspraak met onze importeur hebben wij regels en richtlijnen opgesteld voor de activiteiten en werkzaamheden in onze vestigingen, die wij nauw opvolgen. Wij rekenen op uw begrip.

 

ALGEMENE VOORZORGSMAATREGELEN IN EN OM DE SHOWROOM.

• Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u

• Wij ontvangen u graag maar houd u hierbij rekening met een maximum van 2 personen

• Wij houden gepaste afstand (min. 1,5 mtr afstand) als wij met u in gesprek zijn

• U kunt bij ons digitaal betalen (pinpas of telefoon), wij accepteren tijdelijk geen contact geld

• Wij volgen strikt de protocollen omtrent het handenwassen op

• Wij beschikken over zeep, desinfecterende middelen en handdoeken voor eenmalig gebruik

• Wij voeren extra schoonmaakcontroles uit in de "high touch" gebieden, zoals balies, wachtruimtes etc.

• In het geval van ziekte verschijnselen kunnen we u en onze medewerkers helaas geen toegang geven tot de vestiging

 

HOE GAAN WIJ OM MET PROEFRITTEN?

• De benodigde documenten zullen worden geregistreerd zonder fysiek contact.

• Alle auto's die voor proefritten worden ingezet, worden voorzien van beschermende materialen zoals stoel-, stuur- en pookhoezen.

• De verkoopadviseur zal niet met u meerijden tijdens de proefrit.

• Sleutels worden aan u overhandigd en teruggenomen met handschoenen.

• Autosleutels worden zowel vooraf als achteraf door ons gedesinfecteerd.

• De uitleg omtrent de auto zal buiten de auto plaatsvinden en met gepaste afstand.

• Auto's die worden ingezet voor een proefrit laten wij eerst minimaal twee uur staan voordat wij deze aan u meegeven.

 

HOE GAAN WIJ OM MET HET TAXEREN VAN AUTO'S?

• Autosleutels worden aan u overhandigd en teruggenomen met handschoenen, tevens zullen wij de sleutels zowel vooraf als achteraf desinfecteren.

• We vragen u de kilometerstand aan de verkoopadviseur door te geven of hiervan een foto te maken.

• De verkoopadviseur zal bij verder contact met de auto handschoenen dragen en beschermende materialen gebruiken zoals stoel-, stuur-, en pookhoezen.

 

HOE GAAN WIJ OM MET GEPLANDE AFLEVERINGEN?

• Auto’s worden voorzien van beschermende materialen zoals stoel-, stuur-, en pookhoezen.

• Wij schudden geen handen.

• Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.

• De uitleg over de auto zal vooraf buiten de auto plaatsvinden zodat wij gepaste afstand tot u kunnen bewaren.

 

VOORZORGSMAATREGELEN IN EN OM DE WERKPLAATS.

• Alle autosleutels worden met handschoenen aangenomen.

• Alle medewerkers met klantcontact dragen handschoenen. Deze handschoenen worden minimaal eens per uur vervangen.

• Alle sleutels worden gedesinfecteerd of direct opgeborgen in een plastic afsluitbaar zakje.

• Auto’s laten we, waar mogelijk, eerst minimaal twee uur staan voordat we ermee aan het werk gaan.

• Elke auto die in de werkplaats komt, wordt eerst voorzien van beschermende materialen, zoals stoel-, stuur-, en pookhoezen.

• We rijden niet samen met klanten in auto’s.

• Onze medewerkers pauzeren in kleine shifts.

• Onze haal- en breng service hebben we tijdelijk gestaakt.

• De voorzorgsmaatregelen zoals beschreven, zijn moeilijk uit te voeren in het geval van een haal- en breng afspraak. Daarnaast laten wij vaak haal- en breng afspraken uitvoeren door oudere (en daarmee kwetsbare) chauffeurs. Wij rekenen op uw begrip.

 

VEELGESTELDE VRAGEN RONDOM SALES EN AFTER SALES.

Mijn BMW of MINI moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

Wij zullen u, bij voorkeur telefonisch of digitaal, vragen of u de afgelopen 14 dagen risicogebieden heeft bezocht en/of u in contact bent geweest met een besmet persoon. Indien dit het geval is zullen wij u vragen of de afspraak verplaatst kan worden. Als dit niet het geval is kan de afspraak gewoon doorgaan. Uiteraard wordt hierbij de veiligheid tijdens het gebruik van uw auto uitvoerig bekeken.

 

Ik heb vervangend vervoer nodig. Is dit veilig?

Auto’s die worden ingezet voor Vervangend Vervoer zijn ten minste 2 uur niet gebruikt of worden pas de daarop volgende dag weer ingezet.

 

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn BMW of MINI, maar ik wil/kan nu niet naar de werkplaats toegaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kan de onderhoudsbeurt aan uw BMW of MINI op een andere datum worden gepland. Neem gerust contact met ons op.

 

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte BMW of MINI, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

Wij helpen u graag verder. We overleggen graag telefonisch over de mogelijkheden en welke optie het beste bij u past.

 

Mijn nieuwe BMW of MINI wordt afgeleverd, maar ik wil/kan hem niet ophalen. Zijn er andere mogelijkheden?

Uiteraard zijn er andere mogelijkheden beschikbaar voor het ophalen van uw nieuwe BMW of MINI. Deze mogelijkheden bespreken wij graag telefonisch met u. 

 

Mijn nieuwe BMW of MINI wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar de showroom gaan. Kan ik mijn afspraak verplaatsen?

Uiteraard kunnen wij een nieuwe afspraak maken voor de aflevering van uw auto. Neem gerust contact met ons op.

 

Komt mijn bestelde BMW of MINI op de afgesproken tijd?

Op dit moment is er niets bekend over productieproblemen bij de BMW Group fabrieken of over leveringsproblemen van onderdelen. Wij zullen u informeren wanneer de leverdatum van uw BMW of MINI wijzigt.

 

CONTACT OPNEMEN.

Staat u vraag er niet tussen of stelt u uw vraag liever persoonlijk aan onze medewerkers dan kunt u ten alle tijden contact met ons opnemen. Dit kan per mail, telefonisch en ook zeer eenvoudig bij alle vestigingen via WhatsApp op ons vaste nummer. Voor alle contactgegevens per vestiging kunt u terecht op onze vestigingspagina's. Hier vindt u ook een QR-code die u kunt scannen om via WhatsApp contact met ons op te nemen.

 

CONTACT OPNEMEN

 



MINI

Ekris MINI

Ontdek alles over MINI.