BMW-wiel-gereedschap-mobiel
BMW-wiel-gereedschap-mobiel

TERUGROEPACTIE.

En productverbeteringen.

VEILIGHEID VOOROP.

VERSCHIL TUSSEN TERUGROEPACTIE EN PRODUCT VERBETERINGEN?

TERUGROEPACTIE.

Bij het produceren van auto's wordt zeer nauwkeurig gewerkt, zo ook bij BMW. Soms kan het echter gebeuren dat er in het productieproces iets mis gaat waardoor een defect aan uw BMW kan ontstaan. Bij BMW zien wij graag dat uw auto optimaal functioneert. Mocht uit onze kwaliteitsonderzoeken blijken dat er toch een defect aanwezig is dan spreken we van een terugroepactie.

Wanneer een terugroepactie van toepassing is op uw auto, wordt u proactief door Ekris benaderd. Het is vervolgens van groot belang dat u contact opneemt met ons om de terugroepactie zo snel mogelijk te laten uitvoeren. Ongeacht of uw BMW nog een lopende garantie heeft of geïmporteerd is, een terugroepactie wordt altijd kosteloos uitgevoerd. 

PRODUCTVERBETERING.

Naast een terugroepactie is het ook mogelijk dat er een productverbetering van toepassing is op uw BMW. In tegenstelling tot een terugroepactie is bij een productverbetering niet direct sprake van een defect dat invloed heeft op uw veiligheid. Een productverbetering is vooral bedoeld om de rijervaring in uw BMW nog verder te verbeteren. Vaak gaat het bij een productverbetering om een update van de software in uw BMW.

Omdat een productverbetering vaak geen directe invloed heeft op uw veiligheid hoeft u niet speciaal bij ons langs te komen om de verbeteringen uit te laten voeren. Productverbeteringen voeren wij gratis uit zodra uw BMW weer bij ons in de werkplaats komt. Ongeacht of u voor APK of onderhoud komt.

TERUGROEPACTIE AGR KOELER.

Heeft u een bericht ontvangen, over een terugroepactie op de AGR koeler van uw BMW? Dan willen wij u erop attenderen dat de onderdelen hiervoor momenteel niet voorradig zijn. Via de afspraakplanner kunt u wel een afspraak maken, zodat wij de AGR koeler van uw BMW kunnen controleren. Wanneer de auto een melding geeft over koelvloeistof of over de tempratuur van de motor, neem dan direct telefonisch of via WhatsApp contact op met ons. Excuses voor het ongemak.

WIJ MAKEN HET INZICHTELIJK.

CHECK!

Komt u met uw BMW bij Ekris voor een werkplaatsafspraak dan controleren wij altijd of er nog terugroepacties en productverbeteringen openstaan op uw BMW. Mocht dit het geval zijn dan zullen wij u daar direct over informeren en indien mogelijk direct overgaan tot actie. Is uw BMW geïmporteerd of bent u benieuwd of er nog terugroepacties openstaan op uw BMW? Vul dan onderstaand formulier in en wij gaan voor u uitzoeken of er nog terugroepacties zijn op uw BMW.

BMW-Monteur-wijst-naar-scherm-onderhoudshistorie